Alla inlägg den 15 december 2008

Av Mellan - 15 december 2008 11:33

Jag tillhör en skaran som bara ÄLSKAR almenackor ( för det finns väl fler?)

Jag har sprungit benen av mig för att hitta den ultimata i slutet av året...

Det är inte lätt, i sveriges handel finns typ 3 modeller :-(

Och de som sticker ut lite kan vara hutlös dyra.

Ett tag handlade jag utomlands eller via nätet.

Men så en dag för två..tre år sen var det nog så snubblade jag över denna sajt med personliga almenackor .

 http://www.personligalmanacka.se/

Där får man skapa sin egen (inom vissa ramar) men det får helt enkelt din prägel och har händigt format.

I LOVE IT!

Sen när den kommit hem då börjar det roliga....

Sitta och skriva in alla födelsedagar och bemärkelsedagar och allt annat värt att ha i den.

En ny början börjar snart, det är så skönt att få sammarfatta förra året och börja på ny bok, nya uppleverser och nya upptäckter.

Nästa år har jag valt en ny stil...på min almenacka alltså :-)

Den speglar mitt nya år, fräscht och grönt !

Minns en del, titta framåt och bara blicka bakåt stundom men lev i nuet!

Ovido - Quiz & Flashcards