Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Stanna upp och tack för ditt liv!

Av Mellan - 16 april 2009 12:59

I går hälsade jag på ett par kära vänner som fått vandra samma väg som min sambo och jag.

Ja vi har gått i varandras fotspår ett tag...

Haft samma vedemödor kan man säga.

Vi har väntat barn och förlorat och vunnit igen!

Vi har nu två fina killar som snart fyller 2 år!

Och nu har de fått sin andra son, i v 32.

De bor nu på neo avd på sjukhuset men får snart åka hem.

Jag kan ju inte undvika att med öm själ och lite tårar i ögonen tänka tillbaka med ödmjukhet, för vi har ju oxå varit där när vår son föddes 2007 i v 28.

Var där och hälsade på igår.

Han var så söt den lilla killen Ludwig :-)


Här var våran lilla son ett par veckor maj  2007

Lucas 1 år.....och snart fyller han 2.....

Man måste komma ihåg att minnas för tiden går så fort..


 
 
Linnea

Linnea

16 april 2009 20:36

Men ååååååååå

Kan det bli mer obegripligt än så här?? Hur kan såna under ske och hur sjutton kan tiden gå så fort??

http://runtomkringmig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mellan - 21 november 2011 11:25

Hade en som jag känner som kikade in här....vart tog du vägen..... hör av dig igen OM du vill ...

*

Av Mellan - 12 oktober 2011 13:26


Idag är en vanlig dag... Med mycket mera pluggande än vanligt ifs.... Men också en ovanlig dag.. En tyst dag....allt är tyst och kallt här hemma som om hösten öppnat dörren och klivit rakt in.... Jag är kall inombords... Inga tårar ingen dr...

Av Mellan - 5 september 2011 10:08

Måndag...känns skönt faktiskt! Denna vecka blir lite intensiv och kommer avslutas med en tre dagars kurs i Stockholm med hotelrum :-) och förhoppningsvis lär jag mig något underbart och får nya vingar ;-) Idag tragglar jag med datorkunskap..vilke...

Av Mellan - 14 februari 2011 19:22

Ja jag tänkte avslöja det dagen till ära!! Det är .....                                                                                                 ...

Av Mellan - 7 januari 2011 10:15

Man borde få en handbok med instruktioner om sig själv när man typ kommer upp i 15 års åldern....för det är ju då funderingarna kommer. Vem är jag? Vad vill jag? Vad tycker jag om? Ja det mesta vet man kanske inom sig men uttalar aldrig och f...

Ovido - Quiz & Flashcards