Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Mellan - 11 februari 2009 14:43

Först måse jag visa en bild på min son som provar mina stövlar...

Ja den är suddig men det var den enda bild jag hann med att ta,du vet det går undan i en liten killes värld.

Sen vill jag basunera ut vilken duktig mamma jag har. Som gått data kurs skaffat laptop och bredband, surfar och vidoeo chattar med barn , barnbarn och barnbarns barn och nu BLOGGAR!  Kolla här "Mamma"

Som lillasyster har även jag bakat...inte till mig själv utan till vår snälla granne Hasse som gjorde gångar i snön på vår tomt med sin snöslunga. Våran lilla hud fick nämnligen skrapsår på pungen av att springa i den höga snön med skaren...Japp så går det om man har för korta ben(och för lite hår pungen)

Läckra muffinsformar köpte jag på Rusta.

Smetreceptet hämtade jag ur min "Fluffins" recept bok.

Och det vart några över...så idag på fikat med goingarna Irja och Crille kunde jag bjuda på kardemumma kaffe med varmt skum och goa duble chocolate muffins..

Livet kan vara mums ibland *

ps. idag har jag börjat träna på min "frestyler"ds.


Presentation


"Det man vill det kan man"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards