Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Mellan - 4 januari 2009 13:34

Hellosan!

Nu har det nya året börjat och tänk det trodde man väl inte..

När jag var 14 år och satt i en korridor på högstadiet och ränade ut att 2008 skulle man fylla 40!!!

OJ jösses! Först var det ju liksom ett ljusår dit( ialla fall i en 14 årings värld)

Sen var man ju så förbaksat gammal då så undra o man ORKADE leva alls..

Ja och nu e man här och lite till...haha

Ja det går alldeles utmärkt att leva nu!

Jag kan bara förundras över VAD jag GJORT med alla tid som gick....som man inte minns..inte för att jag haft minnes luckor eller så...haha

Nä nu ska jag sluta svammla..

Nyårsafton firades med att äta lufisk hos svärmor på dagen. Även lille sonen ÄLSKADE fisken vilket passar bra för så gör mamma och pappa med.

Här passar lille Lu på att prova farmors högklackade skor...han var rikgtigt duktig att gå i dom :-)



Sen åkte vi hem, mös ett par timmar, badade och nattade lilleman.

Sen lagade vi en himmelsk supe...

Helstekt älgfile med potatisgratäng

Och en Mocca cheease cake med rödavinbär till dessert.

MMMmmmmmmm underbart gott!

Sen såg vi Mamma Mia på dvd och somnade i soffan..ja ja jav vet..nyår sa man vara uppe till tolvslaget och skåla lite...men vi är ju just nu inne i en annan familjefas med uppvak av liten kramig son som mitt i natten vill ligga i vår säng (= några timmars sömnbortfall) och tidiga grötkokningstimmar för hungrig son.

Tidsväl får även vi krampaktigt och frysande stå ute och skälpa i oss champange i fyrverkeri dimma , somna en bra bit in på det nya ch vakna ännu längre in med huvudvärk och smak av igelkottsbajs i munnen..

Hej...vi har det ganska bra nu :-)

Gott nytt på er alla

Mellan


Presentation


"Det man vill det kan man"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards