Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Mellan - 31 januari 2009 13:35

Ja nu klarade jag av att lösa dagens dataproblem....jag har ingen aning om HUR!!!

HaHa så här är det ofta..jo visst det blir löst....men vad gjorde jag...hmmm Hoppas det inte dyker upp igen för jag minns ju inte hur jag gjorde när jag gjorde det jag inte kan....


Iala fall nu kan jag lägga in bilder igen.

Min julsysselsättning har blivit fördröjd.....pga av att vi har liten knodd i familjen...man måste plocka undan VARJE kväll...och det gör processen lite längre..

Men nu är det färdigt!!

2008 års julpussel!!!





Världsnaturfondens runda pussel..som jag köpt i flera år. De är såå fina och tar så där lagom lång tid..om man inte har liten knodd hemma då ;-)

Av Mellan - 31 januari 2009 10:31

Min bluetooth funkar ej...skit...

Blir såå irriterad när datorn krånglar och jag KAN inte fixa...förstår måttligt att knappa på vissa grejer...men förstår inte mycket mer..

Kanske skulle man gå en data kurs...på riktigt alltså.

Har inte tyckt att jag behövt det men sanningen är att jag är beroende av andra att lösa problemen...

Ändå kan jag också hjälpa andra...så jag är inte värst men vill bli bättre..

Bläää...så inga NYA bilder på ett tag.....

Kanske sambo kan fixa..senare i kväll...

Må gott

Presentation


"Det man vill det kan man"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards