Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Ormtårta kchattor och goa rester

Av Mellan - 12 januari 2009 10:15

Så har helgen gått...

Tycker inte vi gjort någonting..och det är ingen tid för avkoppling numera.

Först får man inte sova ordentligt..fast det gäller alla nätter ,vardag som helg då sonen behagar vakna oc stöka runt 2-3 timmar...

Men sen så försöker vi få något gjort, alltså sambo fixar med grejer i hemmet och skruvar lite på et blivande sovrummet...och då står jag för marktjänst och hålla rätt på hyperaktiv son :-(

Så nu när vardagen börjar igen får man lite respit et par timmar...då man visserligen söker jobb och röjer av det i hemmet men en liten stund med en kopp kaffe kan man få ta ialla fall :-)

Helgen som var innehöll faktsikt lite trevligehetr, jo då!

På fredagen var vi och grattade lille Lucas kusin om fyllde 5 år.

Kolla vilken smarrig tårta han bjöd på...som hans mamma så fin knåpat ihop.

På lördagen fick man åka traktor, ja inte mamma dock.

Eller kchattor eller nått sånt kallar sonen den...oc allt annt som är större än en bil .

Vi njöt av lite rester oxå, älgfile som blev kvar i frysen sen nyår blev himmelsk även på en pizza :)

Nu ska jag kolla vad jag behöver shoppa när jag ska till stan imorgon...åter kommer med tips!

Hej hopp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mellan - 21 november 2011 11:25

Hade en som jag känner som kikade in här....vart tog du vägen..... hör av dig igen OM du vill ...

*

Av Mellan - 12 oktober 2011 13:26


Idag är en vanlig dag... Med mycket mera pluggande än vanligt ifs.... Men också en ovanlig dag.. En tyst dag....allt är tyst och kallt här hemma som om hösten öppnat dörren och klivit rakt in.... Jag är kall inombords... Inga tårar ingen dr...

Av Mellan - 5 september 2011 10:08

Måndag...känns skönt faktiskt! Denna vecka blir lite intensiv och kommer avslutas med en tre dagars kurs i Stockholm med hotelrum :-) och förhoppningsvis lär jag mig något underbart och får nya vingar ;-) Idag tragglar jag med datorkunskap..vilke...

Av Mellan - 14 februari 2011 19:22

Ja jag tänkte avslöja det dagen till ära!! Det är .....                                                                                                 ...

Av Mellan - 7 januari 2011 10:15

Man borde få en handbok med instruktioner om sig själv när man typ kommer upp i 15 års åldern....för det är ju då funderingarna kommer. Vem är jag? Vad vill jag? Vad tycker jag om? Ja det mesta vet man kanske inom sig men uttalar aldrig och f...

Presentation


"Det man vill det kan man"

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards